تحذير هام

أي شخص سينقل حرفا من هذه المدونة دون كتابة اسمي اسفله سيعرض نفسه للمسائلة القانونية
Anyone will be transferred characters from this blog without typing my name below it will show himself to legal accountability

الخميس، 10 فبراير 2011

قلبي My heart


هذه الخاطرة بقلمي : أمنيه السعدني 


My heart

If you are my eyes
I hope that I’m blind
If you are my strength
I hope I’m weak
If you are my breath
So I’m bleeding
If you are my life
I hope to die
Your love is unacceptable in me
You make me die
Thousands of times everyday
You left me suffering
Without the Wright to wish your return
If I know that you there
I wish that I returned
If I know that I’ll suffer
I would end my life before that
If I know that I’ll love you
I would cut off my heart
Cause you are in my blood
So I’ll cut myself
To die
And look at my left
You’ll find my heart
Still beating in your name
And my soul
Will follow you
As it used to do
الترجمة
قلبي

لو كنت أنت عيناي
فأتمني العمي
لو كنت أنت قوتي
فأتمني الضعف
لو كنت أنت هوائي
اذن أنا أنزف
لو كنت أنت حياتي
أتمني أنا الموت
فحبك غير مقبول بداخلي
فأنت تجعلني أموت
الاف المرات كل يوم
لقد تركتني أتعذب
بدون حق تمني عودتك
لو كنت اعرف أنك هناك  
فياليتني عدت
لو كنت أعرف أني سأتعذب
لأنهيت حياتي
لو كنت أعرف أني سأحبك
لانتزعت قلبي
لأنك في دمي
لذلك سأقطع نفسي حتي الموت
وانظر الي رفاتي
ستجد قلبي
لا يزال ينبض باسمك
وروحي
ستتبعك
كما اعتادت أن تفعل

هناك تعليق واحد:

  1. أهنيك على حسك المرهف وصياغتك الجميله وأهني حبيبك على هذا الصدق في الاحساس والقلب الذي يتدفق حبا وحنانا وإخلاص

    ردحذف